• ca
  • es
  • en

Cerdanyola Comerç inicia una campanya a les minideixalleries per defensar el comerç de proximitat

campanya FEM

L’associació de comerciants Cerdanyola Comerç i Serveis ha engegat una campanya de difusió per promoure la compra de proximitat, amb el lema Fem Cerdanyola, Fes Comerç i una crida ben explícita: El comerç fa ciutat, compra a Cerdanyola.

La campanya, que es difondrà des dels 180 comerços associats, els mitjans de premsa locals i els suports publicitaris d’autobusos urbans i minideixalleries, a més d’internet i xarxes socials, vol recordar a la ciutadania els valors del comerç urbà i el que aporta a Cerdanyola del Vallès.

Des de l’associació es defensa que la configuració de les nostres ciutats descansa en una xarxa d’establiments que romanen oberts la major part del dia i la major part de la setmana, amb serveis i productes de qualitat i de confiança i, sovint, servits per persones a qui coneixem molt bé.

La campanya recorda que el comerç dóna vida a la ciutat: ajuda a la neteja, la il·luminació i la seguretat, i també genera ocupació de qualitat i contribueix via impostos a la hisenda local. Fa, en definitiva, que les ciutats estiguin ben vives.

Cerdanyola Comerç i Serveis convida la ciutadania a pensar en una ciutat sense comerç, amb les persianes abaixades tot l’any, els carrers i places foscos, bruts i insegurs, i l’Ajuntament amb menys recursos per invertir. Probablement, els ciutadans, les famílies, els nens, els avis… preferirien no sortir a passejar en aquest context.

Per ajudar a conjurar aquest perill, i per garantir que el comerç continua fent ciutat, l’associació de comerciants ha impulsat el Fem Cerdanyola, Fes Comerç, on es convida a comprar a Cerdanyola, perquè els beneficis per a la ciutat són enormes i van molt més enllà del manteniment del teixit comercial que ens és propi.

El president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, destaca que tots els arguments anteriors es veuen reforçats en positiu per la qualitat dels productes i serveis dels establiments locals, per la comoditat i l’estalvi en desplaçaments rodats que suposa la compra de proximitat i per l’amabilitat de l’experiència.

Per tot això, sosté Olivé, “hi ha molts motius per quedar-se a Cerdanyola a fer les nostres compres”.

Font:

http://cerdanyolainforma.com/2016/03/09/cerdanyola-comerc-inicia-una-campanya-per-defensar-el-comerc-de-proximitat/